יש לי אחריות ל 5 שנים. המקלחת שלי יצאה מכלל פעולה. יומיים אינני יכול להתקלח ומי לא עונה לטלפון ? כמובן, מחלקת השרות של "חמת" לא עונים לטלפון.
יש פתרון?
אני מכיר שרברב שמוכן להחליף לי את המכשיר הלא תקין שסיפקה לי "חמת" אך עלי להתריע על כך לפני כן והם לא עונים !!! אז מה עושים ?
שלום,
פנה אל החברה במכתב ואם לא תיהיה כל תגובה, קח איש מקצוע שיתקן לך את הבעיה ואחר כך תתבע את החברה בגין כך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר