שלום ,אני בעלים של מכשיר טלפון נייד מסוג אייפון ,המכשיר משמש אותי בין היתר גם לעיסוקי בתור עצמאי למשל "סליקת אשראי מלקוחות" כמו כן יומן וכן הלאה ..בשבוע שעבר הופיע סימן של עידכון תוכנה וכך עשיתי התחברתי למחשב על מנת לעדכן אולם המכשיר ביצע התקנה באופן אוטומטי ומחק את התוכנה ,והתקין אותה שוב אלא שנדרשתי להשיב על שאלות שאני זוכר מפאת הזמן שחלף מיום הרכישה ,לא עזרו כול הניסיונות לשחרר את הנעילה,כמו כן החשבון השני אינו משפיע על התהליך.
פנייה לשירות הלקוחות אינה מועילה גם שיחה בת שלוש שעות עים התמיכה באנגליה לא עזרה !
לא היה ויכוח בנושא הבעלות,....אין צורך להרחיב בנושא הנזק אתם ודאי מבינים
את המשמעות של אובדן האינפורמציה/המידע שיש בזיכרון של המכשיר
שאלתי :והיה ולא יסכימו ל"פתוח את המכשיר אלו כלים משפטיים אים בכלל עומדים לרשותי ? תודה ליאור
שלום,
הכלים המשפטיים העומדים לרשותך אלו אותם כלים משפטיים של כל אזרח בישראל. הגשת תביעה.
במקרה שלך לא ברור מי האחראי על הנזק שנגרם לך ואיך תוכל להוכיח זאת.
את מי חשבת לתבוע ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
לא התכוונתי לתביעת נזיקין/פיצוי בגין אובדן המיידע,כי הוא לא אבד, אלא להשמשת הטלפון ,איני יכול להשתמש במכשיר כי הסיסמה לא ידועה לי ולכן אין לי נגישות .
הבהרה
המכשיר עשה שיחזור הגדרות יצרן וכדי להפעילו מחדש אני צריך להשיב על שאלת אבטחה ,שאת התשובה לה איני זוכר .
לא תובע פיצוי אלא הפעלה.
לידיעתך, לא ניתן להוציא צו עשה (כפי שאתה מתאר) בבית המשפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר