שלום חברת הסלולר שלי התקשרה כדי להציע לי שדרוג למכשירים קיימים עם נציג שמגיע לבית הסכמתי לפגישה. ושהגיעה השעה להיפגש אני ממתין לפחות 40 דקות מעבר לזמן שהיה צריך לחכות ועדיין אין נציג שבא. דיברתי עם החברה בדקו לי תעניין. התירוץ שלו שהנציג הסוכן נתקע ללא בטריה במכשיר ולכן לא יכל לדבר איתי האם זו באמת התרוץ שעובד בחברת סלולר שמגיע ללקחות יתקע בלי בטריה ונגיד שכן לא יהיה יאה להתקשר לפני אפילו לדחות תפגישה. זה היה זמני הפרטי שהתבזבז שם האם יש עילה לתביעה ? צריך ללכת לתביעות קטנות ? או שרצוי להפעיל עורך דין משום שזה קרה פעמיים בחודשיים האחרות ורק הפעם האחרונה רשומה לפני עם מספר פנייה שהיו צריכים להיפגש איתי
שלום,
כן יש במקרה שאתה מאר עילה לתביעה המתאימה להליך תביעות קטנות.
אתה בהחלט יכול להיעזר בעו"ד לצורך כתיבת כתב התביעה והכנה לפני דיון.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר