לפני כשנה עברתי מחברת סמייל 012 להוט מובייל ...הודעתי לסמייל 012 שיסגרו את החשבון ולהצעתם להקפיא את החשבון ל-6 חודשים נעניתי בחיוב .
וכמו כל אחד שכחתי מזאת ...בחודש אוקטובר 2014 שמתי לב כי הם מנכים לי כ-40 שקלים מידי חודש מאז יוני 2014 ...מייד חסמתי אותם בכרטיס האשראי וגם הודעתי להם הן טלפונית והן על ידי פקס על ניתוק מהחברה ..
עכשיו דצמבר 2014 הם שולחים לי מכתב התראה לפני נקיטת דין .
איך הם יכולים לתבוע תשלום על שירות שהם בכלל לא סיפקו - למעשה הם היו אמורים לתת לי קוד פתיחת השירות ועם הקוד היה עליי לפנות לבזק לפתיחת השירות ....כל זה לא נעשה .....הם פשוט הסתמכו על הרשאה משנת 2011 והפעילו אותה .....א. איך אני אמור להתגונן ....ב. איך אני אמור לתבוע את כספי חזרה ....ג. והאם אני יכול לתבוע פיצויים על זאת שהם נכנסו ללא רשותי לחשבון שלי ומשכו תשלומים שלא כדין
בתודה מראש על הנחיותיכם.
שלום,
על פי מה שאתה מתאר החברה במקרה זה פעלה כדין ולפיכך שלחו אליך מכתב התראה לפני תביעה. כמו שציינת - אתה הקפאת את הקו ולא ביטלת אותו. אחרי חצי שנה הקו הופשר ומכך פנייתם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר