שלום רב!
חברת הוט נתנה לי מידע מוטעה כשהודעתי שאני רוצה לבטל את השרות.
במהלך החודשיים האחרונים, שבהם אירע העניין, סבלתי הרבה משירות הלקוחות שלהם.
בפועל, לא הפסדתי סכום כסף ממשי.
האם יש לי עילה לתביעה?
תודה!
שלום,
לא פירטת במה דברים אמורים. על פי החוק והפסיקה - נזק כולל גם נזק שאינו ממוני, עוגמת נפש טרטור וכו' ואם החברה הטעתה בניגוד לחוק הגנת הצרכן ניתן גם לתבוע פיצויים לדוגמא.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
בהוט יש לי רק תשתית ביתית, ואני משלם 70 ש"ח בחודש.
לפני חודשיים רציתי לעבור לבזק, בגלל שהמחיר היה זהה בגלל מבצע בבזק, וגם הייתי זכאי לראוטר מבזק, מה שאין לי בהוט.
התקשרתי להוט, והפקידה אמרה לי שיש לי זיכוי של 47 ש"ח חודשי, כבר שנה אחורה.
שמחתי מאוד, ורצתי לבדוק את החשבוניות...
ראיתי שבאמת יש זיכוי כזה, אבל אפילו שרשום בחשבוניות שיש לי זיכוי של 47 ש"ח, בכל זאת מחייבים אותי 70 כרגיל, וככה לפחות שנה אחורה.
התקשרתי שוב, ובקשתי הסבר.
הפקידה אמרה לי לשלוח לה בפקס את כל החשבוניות מחברת האשראי....
אמרתי לה שאין לי פקס, אבל יש לי רעיון יותר טוב: פשוט לבטל את החיובים בחברת האשראי.
היא אמרה שזה בסדר....
ביטלתי שלושה חיובים אחורה בחברת האשראי.
התחלתי לקבל מהם הודעות שיש בעיה עם אמצעי התשלום.
התקשרתי אליהם, והם אמרו שיחזרו אלי.
שוב קיבלתי SMS ומיילים שיש לי יתרת חוב.
כתבתי להם מייל, ואז התקשרה מישהי והסבירה, שהזיכוי של 47 ש"ח היה חד-פעמי, אך הוא פשוט לא נעשה בפועל עד היום הזה, ולכן הוא מופיע בכל חודש. אבל אני צריך לשלם 70 בכל חודש, ובנוסף גם את החיובים שביטלתי.
אמרתי לה, שאני רוצה לבדוק את החשבוניות, ושתתקשר שוב אחרי חצי שעה.
מיד קיבלתי מייל, שפנייתי טופלה....
עניתי למייל, שפנייתי לא טופלה.....
אחרי יומיים היא התקשרה שוב.
אמרתי לה שבאמת מהחשבוניות נראה כדבריה, אבל הוטעיתי ע"י פקידים שלהם לחשוב, שיש לי הנחה, ולכן לא עברתי לבזק.....
וכעת מתברר שאין לי שום הנחה, יוצא, שגם אין לי הנחה, וגם לא עברתי לבזק.
היא אמרה שלה אין מה לעשות, ולי יש שתי ברירות: או לשלם, או שינתקו אותי מהשירות ביום שלישי השבוע.
ביום שלישי התקשרתי ושילמתי, בכדי שלא ינתקו אותי. ביקשתי מהפקידה שתשלח לי את החשבונית עם פרוט החיובים.
הבטיחה שתשלח מיד.
לא הגיע כלום.
שוב התקשרה, כי היא לא רשמה את פרטי האשראי נכון, והבטיחה שהיא שולחת חשבונית במייל מיד.
לא הגיע כלום.
התקשרתי אחרי כמה שעות, ואז שלחו את החשבונית.
אתמול קיבלתי שיחות ממספר חסוי.
לא עניתי כי הייתי באמצע שיעור, אבל היא התקשרה שלוש פעמים רצוף!
עניתי, וזו הייתה מישהי מהוט, שרק שאלה האם אני עסוק.... אמרתי לה שכן, אז היא אמרה שתשלח לי מייל, כי רק שילמתי את החוב, ולא עדכנתי אמצעי תשלום לתשלומים הבאים....
שלום,
עניתי על שאלתך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר