שלום, רכשתי חבילה עסקית של סלקום, דרך משפחה של בן זוג קודם. קיבלתי פרטים שגויים על החבילה, היה רשום בחבילה שההתחייבות היא לשנתיים וחצי ומסתבר שהחבילה היא ל 3 שנים. כך גם עם השירות מסתבר ששירות אקבל רק דרך איש הקשר של העסק, איש הקשר אינו זמין ושירות הלקוחות לא מוכן לטפל בי בטענה שרק איש קשר מטפל בלקוחות עסקיים. התחייבתי לסלקום עם החבילה והמכשיר שרכשתי ל3 שנים, עברו 14 יום, אך איך אוכל לבטל חבילה זו מבחינה חוקית? האם יש סיכוי לכך לבטל? כשאיש הקשר אינו זמין? ואין עם מי לדבר?
אציין שלא חתמתי על שום מסמך, המשפחה של החבר כנראה חתמו על המסמך המחייב.
מה שאני נתתי אלו פרטי האשראי בלבד.
תודה
שלום,
במקרה זה עליך לפנות לגורם שממנו רכשת את החבילה ולא לסלקום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר