רכשנו מזרון קינג קויל בגודל סטנדרטי (200*160) ושלושה ימים לאחר שקיבלנו אותו ביקשנו לבטל את העסקה עקב חוסר שביעות רצון. בעל העסק סרב לביטול עסקה בכל תנאי למרות ששמרנו אותו באריזתו המקורית. טענת המוכר שהמזרון בהזמנה אישית למרות היותו מוצר קטלוגי במידה סטדנדרטית. הוא מוכן להחליפו אך לא לבטול. אבקש ייעוץ זכותי לבטל.
שלום,
על פי הדברים שאת מתארת, זכותך על פי חוק (תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)) להחזיר את המוצר ולקבל את כספך חזרה ולכן אני מציע :
א. לפנות לחנות ביחד עם החוק ולהציג את החוק בפני החנות
ב. לפנות לחנות באמצעות מכתב מעו"ד
ג. להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.
ד. ניתן לפנות לרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן, לדווח על החנות והחנות תקבל קנס על סך של 45,000 ש"ח.
במידה ואת מעוניינת בסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
בהמשך לתשובתך, כבר פנינו לרשות להגנת הצרכן שענו לנו בשלילה בנימוק שהם גוף אכיפה בלבד ושלא נעשתה במקרה עבירה על החוק. הם הפנו אותנו למועצה לצרכנות. איך זה מתיישב עם החוק?
שלום,
נו אם ם גוף לאכיפה בלבד אז הם צריכים לאכוף את החוק ובמקרה הזה החנות פועלת בניגוד לחוק.
מה כוונתך איך זה מתיישב עם החוק ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר