שלום רב,
טכנאי של חב' אקו סנטר היה בביתו של אבי בן ה 83 לשרות ותחזוקה של מערכת המים הקיימת. במקום זאת התקין לו מערכת חדשה בתשלום של 120 ש"ח ל- 36 חודשים. המטפל הזר של אבא שלי ביקש ממנו להתקשר אליי לפני השינוי והטכנאי אמר לו שמדובר בפעולה שגרתית ולכן אין צורך להתקשר. בפועל התקין לו מערכת חדשה ללא שהזמין וביקש וחייב אותו ב- 4320 ש"ח.
במוקד השרות של החברה מסרבים לטפל בנושא. לא מוכנים להעביר אותי למנהל כלשהו בחברה.
מה עושים? האם יש אפשרות ללכת לתביעות קטנות? מה הסיכויים?
אני רואה באינטרנט שזה לא המקרה היחידי עם החברה הזו ויש מקרים נוספים. זו כנראה שיטה אצלם לנצל קשישים.
שלום,
בוודאי שיש מקום ללכת עם העניין לבית המשפט לתביעות קטנות. הסיכויים הם 100% כמובן אם יודעים לנהל נכון את התביעה.
אני מציע לך במקביל להגשת תביעה להגיש תלונה במועצה לצרכנות, וברשות להגנת סחר הוגן וכל זאת כיוון שנעשה פה מעשה חמור ביותר, ניצול קשיש.
כמו כן אני הייתי מציע לך לפנות לעו"ד כדי שזה יפנה לחברה לצורך טיפול בעניין לפני הגשת תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר