הזמנתי מבייתי לי מספר וילונות לבית חדש שעברתי אליו ושימתי את כל הסכום מראש. בהזמנה נרשם מועד אספקה 25.1.15. אתמול, לאחר שזה לא היגיע, הרמתי טלפון לחנות, אבל הצליל העיד כי הטלפון מנותק. יצאתי מוקדם מהעבודה ונסעתי לחנות, אבל שם גיליתי כי החנות סגורה לרגל שיפוצים. הבוקר הרמתי טלפון לשרות לקוחות והתרעמתי על כך, שלא ספקו לי את המוצר וגם לא טרחו להודיע לי שהחנות בשיפוצים. דרשתי לקבל את הוילונות תוך 48 שעות לסניף אחר. אך הם הודיעו לי שזה לא אפשרי כי אין להם רכבים למטרה זו ורק בעוד שבוע ישלחו את הוילונות לחנות ששם רכשתי אותם. אני זועם על הזלזול שלהם בי. אמרתי לנציגה שלדעתי מגיע לי פיצוי על כך, אבל היא "אנחנו לא נוהגים לתת פיצוי". נא הציעו לי מה עלי לעשות במקרה כזה. תודה דבורה
שלום,
יש מס' אפשרויות : (ואפשר לפעול בכל המישורים)
1. ביטול העיסקה
2. הגשת תלונה לרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן
3. הגשת תלונה למועצה לצרכנות
4. פנייה באמצעות מכתב התראה לחנות לצורך קבלת פיצוי (מומלץ מעו"ד)
5. הגשת תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות לצורך פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר