שלום, קניתי כורסת טלויזיה דרך האינטרנט
במחיר 1990 ש"ח, לאחר 3 שבועות המנגנון שלה התקלקל, כשאמרו לי מהחברת רהיטים שישלחו לי שירות לתיקון הכורסא השבתי להם שאיני רוצה שיבוצע התיקון מכיוון שאם מההתחלה הכורסא מתקלקלת סימן שהדגם אינו טוב, אמרתי להם שבמקום זה אני רוצה להחליף לכורסה מוכרת כמו דר גב ואפילו להוסיף כסף, התשובה הייתה שלא ניתן לעשות כדבר הזה אלא רק לתקן אותה, אני שוקלת אם לבטל את תשלומי האשראי בהם שילמתי אך לא יודעת אם זה חוקי, מצד שני האם זה חוקי מצידם שאינם רוצים להענות לדרישתי. מה עלי לעשות? תודה, ויויאן
שלום,
לא. זה אינו חוקי לבטל אשראי אם קיבלתם את המוצר.
להערכתי והיכרותי עם בתי המשפט, יהיה עדיף לאפשר לחברה לתקן תחילה ואם זה יחזור על עצמו להגיש תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר