שלום,
לפני כ-3 חודשים התחברתי לחברת תקשורת לשירות של שיחות והודעות שנאמר לי שסכום העסקה בכל חודש הוא 59 ש"ח והכרטיס סים הוא חינם.
לאחר פעמיים שדיברתי עם הנציגה ווידאתי שהכרטיס סים חינם, ביקשתי להתחבר הגיע אליי נציג שביקש ממני לרדת למטה לחתום על טפסים כי הוא מאוד ממהר , נתן לי את הסים דרך החלון וכך גם החתים אותי על המסמכים.
לאחר חודש, ראיתי שחויבתי על סך 65 שקל והחיוב העתידי לחודש הבא גם על אותו סכום.
כשביקשתי לדעת למה החיוב לא כפי שנאמר לי, הנציגה אמרה שהסים הוא בתשלום ושאותה נציגה שחיברה אותי לשירות חילקה לי את התשלום ל-10 תשלומים.
התקשרתי פעמיים לבקש שיאזינו לשיחה כי לא כך נאמר לי ע"י הנציגה והשיבו לי שהם לא יאזינו לשיחה כי זה לא רלוונטי מכיוון שיש מסמך שאני חתומה עליו שהסים הוא בתשלום ונפרס ל-10 תשלומים.
אני מעוניינת לגשת איתם לתביעה על כך שמה שנאמר לי הוא שקר ומנהל לא מוכן לעמוד מאחורי טעות של נציגה ואומר שהוא מסתמך רק על הטופס שעליו אני חתומה. השאלה שלי היא, האם יש לי סיכוי לנצח בתביעה למרות שאני חתומה על מסמך?
אציין שיש ברשותי הקלטה של הנציגה האחרונה שאיתה דיברתי, שאמרה שהם לא מוכנים להקשיב לשיחה והם מסתמכים רק על מה שחתום.
שלום,
כן. בהחלט יש לך סיכויים בתביעה, אך כמובן שאת צריכה לדעת איך לעשות זאת נכון.
אני ממליץ לך להתייעץ עם עו"ד בעניין בטרם תעשי זאת בעצמך וזאת כיוון שלחברה יש סוללת עורכי דין מאחוריהם.
במידה ואת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות אליי..
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר