שלום רב
בתאריך26/10/14 רכשתי מכשיר טלפון ממשווק מורשה של סאני תקשורת בתוספת 400 ש"ח עבור השרות של סאני כבר בימים הראשונים התגלו בעיות קליטה במכשיר התקשרתי למשווק והסברתי לא על הבעיה המשווק טען שזה לא כשור למכשיר אלא למפעיל הסלולרי לאחר ניסיונות כאלה ואחרים מול המפעיל במשך שלושה שבועות לא הצלחנו לטפל בבעיה לאחר שפניתי שוב למשווק נאמר לי שיש לי גרסה ישנה במכשיר "החדש" שלי ועלי להגיע אליו לעדכון תוכנה כשה הגעתי אליו הסברתי שיש לי דברים חשובים במכשיר והוא בנחמדות אמר שיגבה לי הכל והמכשיר יהיה מוכן תוך שעה כמובן התכנים במכשיר לא גובו וזה לקח לא שלושה ימים לאחר מכן הבעיות טופלו אך התחילו בעיות שמע ושוב המכשיר הושאר הפעם לשבוע במעבדה ואז הבעיות של קליטה חזרו
לאחר מכן פניתי טלפונית ישירות "לסאני תקשורת" לאחר המתנה של 45 דקות נאמר לי שהמכשיר בכלל לא היה אצלם בתיקון (למרות שיש לי תופסי הפקדת מכשיר לתיקון) וכן נאמר לי להפקיד שוב את המכשיר ואם פתחו את המכשיר במעבדה אחרת אז האחריות שלי תבוטל
אציין כי התהליך הזה נמשך כשלוש וחצי חודשים ולקוחותיי לא מצליחים להסיג אותי דבר הגורם להפסדים כספיים רבים מעבר לעגמת הנפש ולאיבוד זמן עבודה יקר
מה עלי לעשות, העם יש עילה לתביעה?
אשמח לתגובה תודה מראש.
שלום,
על פי הדברים שאתה מתאר בהחלט יש פה עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר