בתאריך 31.1.2014 רכשתי טלוויזיה בסניף ביג בוקס איילון בסכום של 10198 שח
כעבור חמישה ימים עוד לפני שקיבלתי את המוצר ביקשתי לבטל את העיסקה וקיבלתי אישור על קבלת הביטול
מאז , כבר חודשיים שאני ממתין לקבלת ההחזר הכספי וביטול עיסקת האשראי.
האם ניתן לבקש פיצוי או החזר על שעות מבוזבזות מול נציגי שירות שונים ?
שלום,
התשובה היא כן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר