לפני 6 שנים, חברת סלולר(בלי שמות כרגע) החליטו שהם מוסיפים חבילת גלישה לחבילה של סבתא שלי בת ה93 - בלי לשאול אותה כמובן. מעולם לא היה לה סמארטפון , אחוז הניצולת של חבילת הגלישה הוא 0 אחוז לפי הפירוט בחשבון, כך שבאמת מעולם היא לא ניצלה אותו. לפי תעריף אחרון הם גובים כ25 ש"ח לחודש. אני מעריך שמדובר כאן לפחות ב1500 שקל. מצד אחד סבתא שלי לא באמת בדקה, וגם אם כן היא לא הבינה שזה טעות. רק עכשיו אני שמתי לב לזה. אגב, החברה לא סיפקה לי שום אישור שסבתא שלי אישרה חבילה כזאת. מבחינתם זאת בעיה שלנו. האם זה חוקי ושווה תביעה קטנה? לא אכפת לי הכסף מעצבן אותי שהם לא מתייחסים לאוכלוסייה המבוגרת שלנו ומנצלים את המצב לרעה. כי בשורה התחתונה היא משלמת על טעות שלהם. שיטת מצליח? אמרתי כבר?
שלום,
על פי מה שאתה מתאר, יש פה עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר