שלום רב,
ברשותנו עסק שמוכר בין השאר גם דרך אתר אנטרנט.
המוצרים שלנו מותאמים אישית לקונה.
בוצעה עסקה דרך האתר ,של כמה מאות יחידות ממוצר שהותאם ללקוח אישית, הלקוח טוען שישנו פגם במוצרים.הוא דורש שנכין עבורו מוצר חדש.
ביקשנו מהלקוח שישלח אלינו את המוצרים לבדיקה.
הלקוח מסרב ודורש שהמוצרים החדשים ישלחו אליו ורק אז הוא ישלח אלינו את המוצרים לבדיקה.
כיצד עלינו לנהוג?
שלום,
אני מציע לפנות אל הצד השני ולנהל מו"מ בעניין.
הרי הקונה לא יכול לטעון לפגם במוצר מבלי שהוא הוכיח זאת.
במידה והלקוח לא מוכיח את טענתו, אני מציע שלא לשלוח אליו את המוצרים החדשים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר