מעת לעת משפחתי מתארחת במלון קטן בחיפה.בעיקר בחגים וסופי שבוע.אמש בצעתי הזצנה לסופ"ש.קרה מקרה והיום בבוקר הבן שלי הגדול נפל בבית הספר ועיקם/ספק שבר את אצבע כף הרגל.איננו יודעים כרגע בבירור.מייד התקשרתי למלון לבטל את ההזמנה מאחר ולא נצא לנופש כשהילד מושבת מפעילות.להפתעי וכעסי הפקידה ציטטה לי חוק שאני מחוייב בדמי ביטול.שוב-אני לקוח חוזר שלהם ודיי נדהמתי משרירות הלב וההיצמדות לחוק יבש אם קיים כזה.מעבר לכך שהם כבר לא ייראו אותנו מה אומר החוק והאם עליי לקבל ולהסכים לשלם דמי ביטול? מדובר במלון קטן ומשפחתי בחיפה ולא רשת.תודה על עזרתכם.נבו
אם הציגו בפניך חוק או ציטטו חוק באזניך, אני מציע שתבקשי מהם לדעת על איזה חוק מדובר. לא נכחתי במקום ואינני יודע איזה חוק הקריאו לך או לאיזה חוק התכוונו.
החוק שעוסק בביטול עיסקה נקרא - תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) ואת מוזמנת לעיין בו.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר