רכשתי נעליים מהאתר קלאס דיל בתאריך 22.12.14 וזמן ההגעה עד 35 ימי עסקים ועברו יותר מ 55 ימי עסקים יצירת קשר איתם רק דרך מייל וכל פעם ישנה הודעה שיש מספר מעקב והחבילה תגיע שאין מה לדאוג
בקשתי לבטל את העיסקה כי המוצר טרם הגיע ואמרו שאי אפשר
צה אפשר לעשות
שלום,
בוודאי שאתה יכול לבטל את העסקה אם המוצר לא הגיע אליך.
עליך לפנות לחברת האשראי ולבטל את העיסקה בגין אי הגעת המוצר שהזמנת ובמקביל לפנות לחברה שממנה רכשת ולהודיע ל ביטול עיסקה כפי שמתיר לך החוק (ראה תקנות הגנת הצרכן (ביטול עיסקה).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר