שלום.
הזמנתי מקרר בחנות אינטרנטית. במפרט היה כתוב נפח מסוים, אך לאחר שהמוצר הגיע הסתבר שזהו נפח ברוטו ואילו נפח נטו קטן משמעותית בכ17%. באתר לא מצוין נפח נטו, וגם לא כתוב שהנפח המצוין הוא ברוטו. דיברתי עם החנות והם מתנערים מאחריות. החשבון שלי באתר החנות כנראה נחסם ואין בידי את הזמנה, אלא רק חשבונית, בה נמחק חלקית הדגם שקיבלתי. להבנתי אינני יכולה לבטל את העסקה תוך 14 יום מאחר ופתחתי את האריזה.
האם ניתן להגיש תביעה על הטעיית צרכן במקרה זה?
תודה רבה
כן בהחלט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר