יש לי ביטוח למכשיר הנייד של בני. המכשיר נשלח לתיקון ועברו יותר מ-8 ימי עסקים (שזו התחייבות החברה למתן שירות) והמכשיר טרם הוחזר לנקודת המסירה. לאיזה גובה פיצוי אני זכאית.
שלום,
המקרה שאת מתארת אינו מזכה אותך בפיצוי אוטומטי, אלא אם כן נקבע פיצוי קבוע בגין כך בהסכם הביטוח, אך אם לא תקבלי את המכשיר בעוד מס' ימים, תוכלי להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות הקטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר