שלום.
קניתי אתמול מקרר במחיר טוב [עדיין יקר יותר ב 300 ש"ח מהמחיר הנמוך ביותר באתר זאפ]. בתחילת הקנייה המוכר דיבר איתנו על סכום מסוים כולל הנחה שלא היה לרוחנו. אך כשישבנו לסגור סופית את הקנייה הוא דיבר על סכום של 1000 ש"ח פחות. המחיר החדש היה אכן לרוחנו ובאמת באזור טווח המחיר הסביר באתר זאפ. שילמנו ויצאנו מהחנות. לאחר כ 5 דק' התקשר אלינו המוכר ואמר שטעה ב 100 שקל וביקש שנסגור את העניין בבוקר שלמחרת. הערב שוחחנו והוא לא מתכוון לספק לנו את המקרר בטענה שאנחנו חייבים לשלם סכום נוסף ועוד טען שהסכום ששילמנו הוא סכום חלקי בלבד והוא כסכום מקדמה.
האם יש למוכר זכות או סמכות לבקש ממנו סכום נוסף? האם הוא רשאי לבטל את העסקה?
האם הוא חייב לבצע את העסקה כפי שסוכמה מראש ולקחת אחריות על טעותו?
תודה
שלום,
על הצדדים לפעול בהתאם להסכם שנקבע ביניהם לרבות מחיר המוצר שנקבע במו"מ.
ברגע שנקבע בינך לבין החנות מחיר המוצר, החנות חייבת לעמוד בתנאי ההסכם כפי שנקבעו ביניכם, בהתאם לחוק המכר וחוקי הגנת הצרכן ולפיכך על החנות לעמוד בהסכם ביניכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר