ב29.03 בעת ביקורי במוקד תיקונים של חברה סלולרית ידועה בשל בעיה במכשיר נאלצתי לשדרג למכשיר מדגם מתקדם יותר כיוון מכשיר ישן שלי כבר לא היה באחריות ולא הוצאה לי אפשרות לתיקון עם מכישר חילופי ולא יכולתי להישאר ללא מכשיר יש לי ילדה קטנה ובעלי בעלי איש צבא שלא נמצא בבית במהלל השבוע וכרגע נמצא בגבול מצריים. נצי נחמד הרגיש את המצוקה שלי ועבד עליי מצוין הוא הציעה לי מכשיר בעלות 129 שח ל36 תשלומים עם זיכוי של 500 שח בהחזרת מכשיר ישן שלי שהיה שמור היטב כאשר נותרו לי עוד 7 תשלומים לשלם על מכשיר ישן. שאלתי אותו בפירוש האם זו העיסקה הזולה ביותר שיש לחברה להציע לי תמורת החזרת מכשיר ישן והוא אמר שבהחלט כן. האמנתי לו כי לא הייתה לי אפשרות אחרת.היום בדקתי בזאפ והתברר כי לא רק שאותה חברה בדיוק מציעה את אותו המכשיר שרכשתי ב2490 שח תמורת החזרת מכשיר ישן אלא שכנראה עושים את זה גם באותו שסניף. ההפרש הוא ענק. מה עליי לעשות? אני אפילו מוכנה להישאר עם המכשיר אבל אני בהחלט לא מוכנה לשלם עלות שני מכשירים עבורו
שלום לירון,
עליך לפנות לחברה, להציג בפניה את הדברים או לפעול בהליך של תביעות קטנות בעילת הטעייה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר