בתאריך 03.03.2015 המחשב הנייד שלי של חברת Asus הועבר למוקד תיקון לאחר תקלה. מאז עבר כבר כמעט חודש,
כאשר בשלושת השבועות הראשונים סטטוס התיקון היה שהם המתינו לחלקי חילוף. בשבוע שעבר נאמר לי שהם החליטו לבקש להחליף לי את המחשב הנייד, תהליך שיכול לקחת (רק הבקשה) בין 15 יום לחודש נוספים מעבר לזמן שכבר המתנתי.
לפי הבנתי, זמן תיקון מקסימלי למוצרי חשמל עומד על 10 ימים לפי החוק להגנת הצרכן, והחברה כבר חרגה מעל ומעבר המותר.
האם יש משהו שאני יכול לעשות במקרה זה? הגשתי תלונה למועצה לצרכנות אבל בינתיים אין התקדמות בחזית הזו.
תודה,
אלחנן
שלום,
נדמה שפעלת כפי שצריך בכך שפנית למועצה לצרכנות. כעת עליך להמתין לתוצאות הטיפול שלהם ואם הם לא יצליחו תוכל להגיש תביעה בעניין זה בבית המשפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר