קניתי מקרר ב6 תשלומים מעודפים. מנהל הסניף אמר לי שהוא יהיה נקי מכל סריטה וכשקנינו אותו המקרר לא היה בסניף וכשהגיע אלינו באיחור של שבוע ראינו שיש עליו סריטות וכתמים וגם חסר מדף. שהמשלוחן היה כאן אמרו לנו מהסניף שקודם כל נחתום לו נשלח את המשלח ואחרי זה הם יטפלו בנו. והמצב עכשיו שהמקרר כבר חודש + בבית לא חיברנו אותו עדיין לחשמל. וגם הם לא מתיחסים אלינו ועדיין לא הביאו לנו את המדף יש לנו הקלטות שלהם על הזילזול שלהם וגם על זה שבתוך שבוע מאז שהמקרר הגיע אמרה לנו הנציגה שאין מצב שאנחנו יכולים להחזיר את המקרר. עכשיו אם תוכלו בבקשה לענות לי מה אני עושה ואיך אני מתקדם מזה יש לנו מזה הרבה מאוד עוגמת נפש . והאם אני יכול לבטל צקים שנתתי להם כי הם לוקיחים את הכסף ולי עדיין אין מקרר כמו שהזמנתי
שלום,
מכיוון שקיבלת מוצר (גם אם לא מה שהזמנת) אינך יכול לבטל את הצ'קים ועליך לבטל את העיסקה. ניתן לבטל את העיסקה תוך 14 יום (על פי תקנות הגנת הצרכן - ביטול עיסקה) או באמצעות הגשת תביעה לביטול עיסקה בבית המשפט לתביעות קטנות. בכל מקרה אני ממליץ להודיע להם בכתב על ביטול העיסקה במסגרת ה 14 יום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
אבל עבר 14 יום . ומתי שזה עוד היה בתוך ה14 יום בקשתי לבטל את העיסקה ואמרו לי שאי אפשר יש לי את זה מוקלט
שלום,
אם ככה מצבך טוב. ביקשת במהלך ה 14 יום לבטל עיסקה ויש לך הוכחה לכך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר