שלום רב
בתאריך ה12.3 קנו הוריי תנור מחנות למוצרי חשמל באמצעות ציקים שיועדו לסוף אותו חודש .
בתאריך ה12.3 הגיע התנור עצמו ובתאריך ה13.3 היה אמור להגיע הטכנאי להתקין אותו אך הוא לא הגיע ולא עידכן ,לאחר שבוע לאחר מכן יצרנו קשר טלפוני עם החנות נאמר כי בתאריך ה23.3 יגיע הטכנאיבשעות הבוקר מ9-12 אמא שלי חיכתה בבית ושוב הטכנאי לא הגיע ולא עדכן ובגללו אימי לא הלכה לעבודה.
לפני יומיים אבי הלך לחנות ואז נאמר לו שבתאריך הה2.4 יגיע הטכנאי ואז היום (1.4) התקשרה המזכירה ואמרה כי הוא לא יוכל לבוא בשיחה עם אחותי (שיחה שהוקלטה בניגוד לשאר השיחות) אמרה שבגלל העומס הוא לא יוכל לבוא כשאחותי סירבה לקבל זאת ודרשה שיבוא במועד שנקבע המזכירה פשוט טרקה לה את הטלפון בפנים אחותי התקשרה שוב והתלוננה בפני המנהל ואיימה להחזיר את המוצר ולקבל את הכסף חזרה הוא ענה בזלזול "את לא תחזירי שום מוצר ולא תקבלי שום כסף" וניתק לה בפנים.
כיצד אפשר לתבוע את המעורבים בסיפור על עוגמת נפש שהם גרמו ועל כך שחודש ימים הטכנאי לא הגיע והתנור תקוע בבית ללא שימוש .תעזרו לנו בבקשה אנחנו מיואשיים מהיחס .
האם ניתן לבטל את העיסקה ולתבוע על עוגמת נפש?
שלום,
קודם כל על החברה לשלם לכם פיצויים (הקבועים בחוק) בגין כך שהטכנאי לא הגיע למרות שקבעתם תאריך ושעה.
שנית, בהחלט ניתן לבטל את העיסקה ולתבוע בגין עוגמת נפש ואי הגעת טכנאי וזאת ניתן לעשות בהליך תביעות קטנות בבית המשפט.
במידה ואתם מעוניינים בסיוע משפטי, אתם מוזמנים לפנות אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר