שלום רב, בשבוע שעבר החלטתי להתנתק משירותי הטלויזיה והטלפון של חברת הוט. במהלך השיחה תואמה הגעה של נציג אליי לאיסוף הציוד.
להלן ההודעה שקיבלתי מהם:
"לקוח יקר, בהמשך לבקשתך לניתוק המנוי, ברצוננו לעדכנך כי בתאריך 05/04/2015 בין השעות 12:00 -09:00 נציג יגיע אליך לפגישה אישית ובמידת הצורך יאסוף את ציוד הקצה שברשותך. במידה ולא יהיה בוגר מעל גיל 18 ביום ושעת הפגישה תחויב בעלות ביקור סרק".
באותו יום ראשון אף אחד לא הגיע ואפילו לא טרח להתקשר להודיע על עיקוב/אי הגעה. מאוחר יותר, כשהתקשרתי לשאול מה קרה ענתה לי הנציגה שמופיע לה שלא היית זמין. שזה כמובן שקר גס.
וכששאלתי בנוגע ליום עבודה שבוזבז אמרה לי שלא מגיע לי שום פיצוי ושום נעליים.
הייתי מאד רוצה לדעת האם יש פה עילה לתביעה ולזיכוי כלשהו. היחס וחוסר האכפתיות כלפי הזמן של הלקוח שלהם פשוט הורגת אותי. הבטיחה לי שיחזרו אליי תוך 24 שעות לתיאום מחדש. עדיין מחכה..
שלום,
על פי חוק הטכנאים, אם טכנאי לא הגיע לאחר שתואם ביקור, על החברה לשלם פיצוי בסך 600 ש"ח. מרגע שיצא החוק החברה המדוברת שינתה את תואר הטכנאים לנציגים כדי לא לשלם פיצויים.
בהחלט במקרה שאת מתארת יש עילה לתביעה כנגד חברת הוט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר