שלום לאחרונה נתקלתי בשירות מזעזע מצד חברת הוט, אני רושמת פה את השתלשלות הארועים:
שיחה ראשונה לחברת הוט בוצעה בתאריך 29.3.15 בסביבות השעות 9-10 – דיברתי עם נציגת הוט וביקשתי ממנה לבצע התנתקות.
הנציגה ניסתה לשכנע אותי להישאר בחברה והציעה לי חבילה – חבילה אשר לא התאימה לי ולכן ביקשתי ניתוק.
נציגת ההוט אמרה שתדבר עם המנהל שלה על חבילה שתתאים לי במחיר שמתאים לי ותחזור אלי עד השעה 15:00 באותו יום, הנציגה חזרה אלי ב-15:40 בשעה שלא יכולתי לדבר עימה בגלל שלקחתי את אחותי מהגן, ביקשתי ממנה שתתקשר אלי עוד 20 דקות היא אישרה שתתקשר ולא התקשרה - יש לציין כי ביקשתי ניתוק באותו יום אבל כן נתתי לנציגה את האופציה לחזור אלי להציע לי חבילה יותר טובה אך היא כמובן לא התקשרה.
חיכית לטלפון מהוט יומיים.
אחרי שלא חזרו אלי, התקשרתי לחברת הוט עוד פעם ב-1.4.15 – דרשתי את המשך פרוצדורת ההתנתקות, כאשר ביקשתי זאת הנציגה שאלה אותי אם בשיחת הטלפון עם הנציגה הקודמת נפתחה קריאת התנתקות- אמרתי לה כמובן שכן שביקשתי להתנתק והנציגה חזרה ושאלה אותי אם נפתחה קריאת התנתקות – ובאותה שיחת טלפון התגלה לי שלא נפתחה לי קריאת התנתקות כלל!
הנציגה הסבירה לי שהיא פותחת קריאת התנתקות ויתקשרו אלי משימור לקוחות לתאם איתי טכנאי שיבוא לקחת את המודם וכו' של הוט.
שאלתי מתי הנציגים משימור לקוחות יצרו איתי קשר והתשובה שנאמרה לי היא שיחזרו אלי תוך יומיים לתאם.
לאחר יומיים – 3.4 כאשר אף אחד לא טרח להתקשר אלי, צלצלתי אני לחברת הוט וגיליתי מספר דברים: גיליתי כי החשבון שלי הוא לא בניתוק אלא בהקפאת חשבונות אשר התוקף שלה הוא מתאריך ה-4.4! כאשר קריאת ההתנתקות נפתחה ב-1.4 !
גיליתי כי אהיה מחויבת על 4 הימים האלו בחשבון של 32 שקלים – כאשר בכלל ביקשתי להתנתק במרץ 29.3, בנוסף אף אחד לא הסביר לי שאני בהקפאת חשבונות, אני מבחינתי חשבתי שאני מנותקת ושרק צריך להגיע נציג לאסוף את הדברים.
דרשתי מספר אישור התנתקות והוא ניתן לי אך החברה סירבה לשלוח לי הודעת אס אם אס רשמית שאני מנותקת מחברת הוט – כששאלתי מדוע נאמר לי שאני לא מנותקת לגמרי לכן לא יכול להישלח לי אס אם אס כזה – בנוסף לזה נציגת השירות אשר דיברתי איתה ב-1.4 אמרה כי באותו יום תוך כמה שעות לא יהיה שירות של אינטרנט וכבלים בדירה אז איך לעזאזל קריאת הניתוק היא מה-4.4 ומדוע אני צריכה לשלם על הימים האלו?!
בנוסף, המנוי עצמו לא רשום על כרטיס האשראי שלי אלא של מי שאני שוכרת ממנו את הדירה, הוא משלם ואני מעבירה לו את הכסף, אצל הוט רשומים כל הפרטים שלו, והוא נתן לי הרשאה לעשות כרצוני עם המנוי מבחינתו אני יכולה גם לנתק אותו, בכל השיחות הצגתי את פרטי הזיהוי שלו ואמצעי התשלום שלו, הנציגה טענה כי ביומיים שעברו (בין ה-1.4 ל-3.4) ניסו להתקשר אלי משימור לקוחות ולא היה מענה, אמרתי שזה לא נכון אני הייתי זמינה כל היומיים האלו וכאשר הקריאה לי את המספר לאן הם התקשרו התברר כי זה היה לבעל המנוי – כלומר לאותו אדם שממנו אני שוכרת את הדירה, לאחר שמפורשות אמרתי להם בתאריך ה-1.4 שיחזרו למספר שלי. אגב בשיחה הראשונה שלי להוט ב-29.3 הנציגה חזרה למספר הטלפון שלי ולא לשל זה שאני שוכרת ממנו את הדירה על פי בקשתי – אז הם יודעים יופי לשחק אותה תמימים שלא יודעים לאן להתקשר.
באותה שיחה ביום שישי 3.4 - דרשתי כי יעבירו אותי לאגף שימור לקוחות, אך הנציגה הסבירה שאין כל דרך ליצור עמם קשר, אי אפשר להתקשר אליהם, גם הנציגה עצמה לא יכולה להתקשר אליהם וליצור קשר כי אין לה מספר טלפון לאן להתקשר. היא אמרה שהדרך היחידה ליצור איתם קשר היא דרך המייל וכי היא תשלח להם מייל שיחזרו אלי דחוף. עד היום ה-7.4.15 אף אחד לא חזר אלי - התקשרתי אני אליהם היום וביררתי איך ניתן להחזיר ציוד באופן עצמאי מכיוון שהנציגה אמרה לי שיוצרים איתי קשר לגבי תיאום איסוף ציוד עד 14 יום וממש כבר לא היו לי כוחות להתווכח איתם ולחכות שיתאמו איתי טכנאי, אם הם הבטיחו שייתקשרו תוך יומיים פעם קודמת ולא התקשרו אז בטח ובטח שהם לא ייתקשרו אלי תוך שבועיים. בשיחה היום התגלה שהחשבון שלי מוקפא מה-1.4 ואחוייב רק על אותו יום, אז אני כבר מבולבלת ולא מבינה ממתי אני מחוייבת, כאשר אני מבקשת לדעת כמה אצטרך לשלם הם אומרים כי אין באפשרותם להוציא חשבונית אלא רק כשאני אחזיר ציוד.
חשוב להדגיש כי אין לי הקלטות של השיחות איתם, יש לי רק תאריכים השיחות, והשם של הנציגה שכן יש לי זה רק מתאריך ה-3.4.
האם בכלל יש עילה לתביעה?
תודה על העזרה
טניה
שלום,
במקרה שאת מתארת יש עילה לתביעה כנגד החברה והתנהלותה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר