שלום,
ב-3.3.15 המחשב הנייד שלי הועבר לחברת אסוס לשם תיקון. לאחר כשבועיים נאמר לי שלא ניתן לתקן את המכשיר ולכן הם יחלו בתהליך שבסופו אקבל מחשב חלופי.
היום יצרו איתי קשר מהחברה ואכן הוצע לי מחשב חלופי, אך הוא שונה (לרעה) באופן משמעותי מהמחשב אשר שלחתי לתיקון - משמע, רכיבים שונים ופחות טובים. בנוסף, הציעו לי החזר כספי שאת גובהו אני עדיין אינני יודע.
המחשב שנשלח לתיקון נקנה בארה"ב דרך חברת Amazon באוגוסט 2014 ולכן הוא עדיין באחריות.
האם המחשב החלופי צריך להיות תואם לזה שנשלח (מבחינת חומרה ותצורה זהה או קרובה כמה שיותר) או תואם מבחינת המחיר ששולם? ואם זה מבחינת המחיר, האם זה צריך להיות תואם למחיר המחירון של המחשב בארץ או בארץ הקנייה?
תודה,
אלחנן
שלום אלחנן,
המחשב החלופי שאתה צריך לקבל הינו אותו המחשב שרכשת ובמידה ואין מחשב שכזה, מחשב באותו המחיר ועם אותן היכולות עד כמה שניתן.
במידה של ביטול עיסקה, עליך לקבל בחזרה את סכום הכסף ששילמת ולא את ערך המחשב כיום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר