מאז תחילת פברואר 2015 בסופי השבוע או שאיו אינטרנט או שהוא איטי ברמה שלא ניתן לשימוש. פניתי כמה פעמים להוט שמודים שיש תקלה אך אינם מוסרים שום מידע או התחייבות לסיום או טיפול (הכל בתמליל המצורף), בקשתי שני דברים: 1 - סיום טיפול בתקלה, 2 - זיכוי עד נכון להיום.
התגובה שקבלתי זה שהם מוכנים לתת לי זיכוי של חודש לכל היותר אך לא יחסי להיום אלא עד אשר התקלה תטופל, העניין הוא שעברו מעל חודשיים ולמרות שהם מודים שיש תקלה הם לא מתחייבים לטפל בה במסגרת זמן מוקצב. מבקש על בסיס התמליל ובפרט ההתכתבות האחרונה עצה כיצד יש לפעול
שלום,
לא ראיתי כל תמליל שצורף לשאלה.
אני מציע לפנות לחברה באמצעות מכתב התראה לפני תביעה מעו"ד לצורך טיפול בנושא.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר