לא יודעת אם זה המקום לשאול אבל,
רכשתי מכשיר סלולרי היום בבוקר ולאחר שהגעתי לדירה התברר לי שהייתה טעות במחיר, כמובן שכבר פתחתי את המכשיר. פניתי לסלקום לאחר מספר שעות במטרה להחזיר את המכשיר לגמרי מפאת העצבים והתחושה ששיקרו לי, ונאמר לי שלא ניתן להחזיר את המכשיר מכיוון שנעשה בו שימוש-יש לציין שהשימוש היה שיחה אחת וגלישה באינטרנט. לא נשלחו הודעות ולא הורדו שום אפליקציות.
האם החוק של החזרת מוצרים לא תקף במקרה הנ"ל? המוצר נפתח והודלק אך ממש אחרי שעתיים חזרי למרכז השירות.
בסופו של יום העניין הכספי תוקן וקיבלתי החזר עבור הטעות שנעשתה. אך באותו הרגע בהחלט הייתי נחושה להחזיר את המכשיר וסורבתי
תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) קובעות שכל עוד המכשיר הסלולארי לא חובר לחשמל ניתן להחזירו תוך 14 יום גם עם נעשה בו שימוש.
הכלל היחיד הוא שלא חובר לחשמל.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
יש מה לעשות בנידון? לאחר שהייתי אצל סלקום והם סירבו לקבל חזרה את המכשיר שלא חובר לחשמל יצאתי משם ולאחר מכן הטענתי את המכשיר כי חשבתי שהמקרה אבוד...
האם אוכל להגיש תביעה קטנה על כך? הרי הגעתי אליהם שהמכשיר לא חובר לחשמל ובעצם בגלל שלא ניתן לי החזר השלמתי עם המצב אך בשל תגובתך אני מבינה שלא נעשה עימי צדק וסלקום פעלו לא על פי חוק.
שלום,
הפניתי אותך והסברתי לך את החוק הרלוונטי בעניין ביטול עסקה בשאלה ששאלת
במידה ואת מעוניינת בייעוץ משפטי ספציפי והגשת תביעה אנא צרי קשר לצורך קביעת פגישה במשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר