ביצעתי עסקה דרך פייפל לפני כחודדשיים. בעסקה היו 2 תשלומים אחד מחשבון שלי. השני מחשבון של חבר שלי. אחת על סהכ 800 שח השניה על 1700. המוצר לעולם לא הגיע אלי ויש גם מספר מעקב אחרי המשלוח שמוכיח זאת. פייפל לא מוכנים להחזיר לי את הכסף על אחד התשלומים בטענה שזה נרשם כשירות ולא כמוצר. למרות שהם פתחו כייס והמוכר אפילו שלח להם את מספר המעקב הם החליטו לסגור את התיק ולא להחזיר לי את כספי. מה ניתן לעשות?
שלום,
להערכתי לא ניתן לעשות דבר בעניין זה. זאת מדיניות החברה וכך היא פועלת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר