שלום רב,
חברה שלי עולה חדשה מברזיל, מנויה על גולן טלקום, טסה לבקר את משפחתה בברזיל. בעודה שם קיבלה הודעה על נדידה אך לא הבינה על מה מדובר. כחודש לאחר מכן בתאריך החיוב היא רואה כי גולן הגישו בקשה לחיוב של 10,000 ש"ח עבור הנדידה. על ידי כך נחסם חשבונה והיא נכנסה למינוס עד למסגרת האשראי שניתנה לה.
האם זה חוקי מצד גולן פשוט לשלוח חיוב של 10,000 ש"ח? האם יש משהו שהיא יכולה לעשות בנוגע לעניין הנדידה שכן לא הבינה במה מדובר ולא ניתן להתקשר ללא עלות ( למיטב ידיעתנו) למרכז השירות של גולן מחו"ל.
תודה רבה על עזרתכם.
שלום,
תחילה אגיד כי זה שאדם לא מבין משהו (בגלל שפה), אין זה פותר אותו מאחריות.
יש צורך לבחון את ההסכם עליו חתמה ידידה שלך ולבדוק כיצד ההסכם מתייחס לנושא הנדידה.
בכל מקרה אם נקודת המחדל של החברה היא להשאיר את הנדידה במצב פתוח והלקוח צריך להגביל זאת, אז כך היה צריך לנהוג, אלא אם כן החוק מורה אחרת.
על מנת שאוכל לתת מענה קונקרטי לשאלתך, יהיה עליי לבחון את ההסכם מול החברה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר