שלום רכשתי מכשיר פלאפון מחנות סמסונג באשדוד
אחרי שבוע וחצי הוא נכבה ולא נדלק , שמתי אותו אצלם לתיקון
ביום ה13 לרכישתו ואמרתי להם שגם אם הם יתקנו אותו אני רוצה את הכסף חזרה ולא מעוניינת במכשיר
לציין ששמתי אותו בתיקון הוא היה ללא הקופסא שלו כי לצערי זרקתי אותה, המכשיר הגיע מתיקון והמנהלת אישרה או לקחת חדש או להחליף על משהו אחר בחנות ושרציתי לקנות משהו אחר הם אמרו לי רק באריזה המקורית
ועשיו אני עם טלפון חלופי שלהם משנת תרתח ואנחנו במשא ומתן שאני רוצה מכשיר אחר
והם כבר חודש בודקים מול הגנת המסחר \הצרכן
מה אפשר לעשות בבקשה?
שלום,
מכיוון שקיבלת מכשיר שאינו תקין אין רלוונטיות לביטול עסקה לפי תקנות הגנת הצרכן אלא הצד השני לא עמד בהסכם ולכן ניתן לבטל את ההסכם מכוח חוקים אחרים.
אני מציע לך לפנות באמצעות המועצה לצרכנות או אמון הציבור בעניין זה. במידת הצורך להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות לצורך ביטול עיסקה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר