שלום רב. הייתי לקוחה של בזק בינלאומי לפני כמה שנים. באיזשהו תקופה התחלתי לעבור לחברה אחרת. התקשרתי לבזק בינלאומי, דיברתי עם נציגה , ביקשתי לנתק אותי משירותי אינטרנט וטלפון ואף שלחתי פקס לחברה. ניתקו אותי כביכול והמשכתי להיות לקוחה בחברה אחרת. כעבור שנה פונה אלי פקידה ממשרדי עו״ד ומודיעה לי שיש לי חוב לבזק בינלאומי בסכום של 1800₪!!! איך נצבר החוב שאלתי וקיבלתי תשובה שאני כלל לא מנותקת משירותי טלפון של בזק בינלאומי עד אותו יום. והחוב הוא על שימוש בטלפון למשך אותה שנה. הייתי מאוד כאוסה ובהלם.. איך יכול להיות שמבזה בינלאומי לא פנו אלי במשך כל הזמן הזה עקב אי תשלום של החשבון או שזה טריק שלהם כדי לגבות כסף מלקוחות המסכנים??? הפקידה הייתה מאוד אנטיפטית ודיברה בחוצפה רבה ללא שום התחשבות בי... ניתקה לי בפנים ואני אפילו לא יודעת איזה עו״ד מטפל בעניין כי השיחה הייתה חסומה. מי יכול לענות לי מה זה? קומבינה על העם? אני מאוכזבת.
יאנה שלום, מדברייך אני מבינה כי חרף בקשתך לניתוק השירות- שירותים אלו לא נותקו ואף צברו חוב. חוק הגנת הצרכן מאפשר לבית המשפט במקרים, כדוגמת אלו, לבד מביטול החוב, אף לפסוק פיצויים לדוגמה של עד 10 אלף ש"ח. רצוי להסתייע בעו"ד על-מנת לבחון את פרטי המקרה לאשורם ולמקסם את סיכויי התביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
לעו״ד אורטל תודה על התשובה. אך ממשרד עו״ד טענו שלא ביקשתי לנתק את הטלפון אלא רק אינטרנט. מה עושים במקרה כזה?
יאנה שלום, ראשית האם זכור לך שביקשת לנתק את שירותי הטלפון בנוסף לאינטרנט? ציינת כי שלחת פקס- האם יש לך העתק ממנו? כפי שציינתי קודם, יש לבחון את האסמכתאות המצויות בידייך- ולפיהן להחליט האם ישנה תשתית ראייתית מספקת להגשת תביעה. אשר לחוב- אמליץ לך לבקש ממשרד עו"ד את האסמכתאות שלפיהן החברה מבססת את החוב.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר