שלום רב
לפני כשנה רכשנו ארבעה מתקני מים בעלות של כ- 10,000 ש"ח. המכשיר המדובר אמור להיות חדשני בכך שמאפשר שימוש במים חמים וקרים לשומרי מסורת גם בשבת. בנוסף לכך, כביקשנו לבטח את המכשירים (בתשלום נוסף) הוסבר לנו כי התנאי לביטוח הוא רכישת סט מסננים "שישמרו" על המכשיר ויוחלפו כל חצי שנה, ולכן רכשנו גם את המסננים והביטוח. לצערי מהיום הראשון ישנם בעיות עם המכשירים,כגון נזילות,לא מחמם מספיק את המים ועוד... המכשירים תוקנו/הוחלפו מספר פעמים וחלק הוחלפו כבר מספר פעמים (אחד מהם הוחלף בפעם הרביעית בשבוע שעבר!) כבר ברור לנו כי המכשיר פגום מיסודו.וכך גם אומרים הטכנאים שלהחברה שבאים להחליף או לתקן אותם.גם בעניין הביטוח ישנן בעיות והחברה טוענת כעת כי ההחלפה היא פעם בשנה! השאלה שלי היא האם יש לי עילת תביעה לביטול עסקה והשבת כספינו לאור הפגם היסודי במכשיר.שכנראה תוכנן ויוצר באופן לקוי.תודה רבה ומראש!
שלום קובי,
על פי מה שאתה מתאר בהחלט יש פה מקום לביטןל העסקה השבת כספיכם וסביר להניח שגם פיצויים בכוח חוק החוזים, מחוק המכר וחוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר