שלום , הזמנו חבילת נופש דרך סוכנות נסיעות ידועה
ונגרמה לנו עוגמת נפש
ורצינו להעריך את סיכויי התביעה
ועל איזה סכום להגיש את התביעה
הפרטים : אנחנו זוג שהזמין חבילת נופש לרודוס לשבוע
בחודש יוני , ההזמנה עלתה לנו כ 7500 ביחד .
וכבר מתחילת ההזמנה איתם
ועד עכשיו כל דבר איתם זה סחבת ,להלן הסעיפים שבגינם אנחנו רוצים להגיש תביעה :
1. רצינו מלון מסויים והנציגים הבטיחו( לא בהתחייבות, אבל היו נשמעים בטוחים בעצמם ) שתוך יום מאשרים לנו אותו ( ולא יותר מ72 שעות)
ואם חלפו יותר מ72 ואין אישור על המלון אז הם יציעו חלופות אחרות , עברו 4 ימים ולא קיבלנו שום אישור על המלון
כאשר כל פעם שהתקשרנו הם אמרו שיהיה בטוח אישור ביום למחרת וכלום לא קרה , מה שגם אנחנו
אלו שיזמו את כל השיחות הם לא חזרו אלינו מיוזמתם בסופו של דבר ביום הרביעי סגרנו על מלון אחר ממה שרצינו .
2. הם המשיכו לשווק את אותו המלון שאנחנו רצינו להזמין באותם התאריכים שנסענו
למרות שהם ידעו שהסיכוי שיקבלו אישור על המלון הזה נמוך מאוד מכיוון שהוא היה בתפוסה מלאה
3. המלון היה אמור להיות "הכל כלול" ובאתר שלהם היה מצויין תחת מתקני המלון
שיש מסעדות אך לא צויין שהן עולות כסף כמו כן גם בתיאור של המלון לא הוסבר שיש 2 מסעדות בתשלום נוסף
מה שקרה בפועל זה שהגענו ואמרו לנו שהמסעדות זה אקסטרא תשלום , אנחנו תהינו איך זה יכול להיות
שהולכים להכל כלול ויש עוד מסעדות בתשלום , השאלה האם יש עילה לתביעה על זה?
כמו כן לא פורטו מספר הארוחות שמקבלים פרט ל"הכל כלול ".
4. השתיה בבר במלון החל מ23:30 עלתה כסף , לא עידכנו אותנו על זה מראש
בכל זאת זו חוצפה מכיוון ששילמנו על הכל כלול אז באיזו זכות המלון ראשי לגבות כסף על זה?
5. האוכל במלון היה בלתי אכיל בכל הארוחות מה שהיה בעיקר זה חזיר או דברים שקשורים לחזיר
פשוט לא יכולנו לאכול שם ונאלצנו להוציא כסף על אוכל בחוץ או לעשות טובה ולאכול ממש קצת
בחדר אוכל של המלון , יש ברשותנו קבלות על האוכל שאכלנו בחוץ .
6. התעלמות של חברת הנסיעות מהבקשות שלנו - ביקשנו עוד ביום השני שלנו שנעבור מלון
מכיוון שאנחנו לא יכולים לאכול את האוכל שם ,אבל סוכנות הנסיעות לא שמה עלינו ואמרו
שאין מה לעשות , היה ביכולתם לדבר עם הספק \ עם המלון לראות האם אפשר לעשות משהו
הם לא עשו את זה וגם היו לנו הוצאות של מעל 100 שקל על שיחות אליהם מחול
ביקשנו לדבר עם מנהל מיידית מכיוון שהייתה לנו בעיית קליטה והייתה בעיה שיחזרו אלינו
גם מיזה הם התעלמו וסירבו להעביר אותנו למנהל באופן מיידי .
7. עשינו ביטוח נסיעות דרכם ורצינו להרחיב את הביטוח שיכלול גם ביטוח על הסמראטפון
לשם כך היה צריך לדבר עם מי שעשה לנו את ההזמנה בלבד אבל במשך יומיים נסינו להשיגו
והוא לא טרח לחזור, מה שקרה בפועל נאלצנו לבטל את הביטוח שעשינו דרכם וביום הנסיעה
לעשות ביטוח ממישהו אחר , כמו כן היה להם דפוס קבוע שהם לא טורחים לחזור או שהם חוזרים
אחרי כמה שעות טובות .
8. בארוחת הערב היה "קוד לבוש" שמחייב גברים להגיע עם מכנס ארוך אנחנו לא התארגנו לזה מראש
ונאלצנו לקנות שם מכנסיים ארוכים על מנת להיכנס לחדר אוכל לארוחת הערב מעבר לזה שזה לא נוח
וזו השפלה שצריך להתווכח עם המנהל שם , אילו איסתא הייתה מעדכנת אותנו מראש שקיים קוד
לבוש כזה היינו נמנעים מלהזמין את המלון הזה רק על הסעיף הזה .
ובחובתה הייתה לעדכן אותנו מראש
9. ברגע שהתלוננו הם שינו את המלל של הטקסט על המלון , בתיאור הם כותבים
שיש 2 מסעדות כמובן שלא מצויין שהן בתשלום נוסף והם "מפארים" את האוכל שם
שיש מבחר רחב של אוכל , והוא מגוון , מה שבפועל הוא הטעייה מרבית האוכל שם לא כשר
והמסעדות הם בתשלום נוסף .
נכון לעכשיו הם מסרבים לתת כל פיצוי ואומרים שהם לא אחראים והם לא ידעו את הדברים האלו קודם.....
נשמח לקבל תשובות בקשר להגשת תביעה על הפרטים הנ"ל .
והערכת סיכויי התביעה , תודה
שלום עידן,
פורום זה אינו המקום להערכת סיכויים אישיים ואין זה מקצועי ורציני להעריך סיכויים משפטיים בדרך זאת.
אני ממליץ לך להיפגש עם עו"ד לצורך הערכת סיכויים בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר