בתאריך 19/6 הזמנתי נופש בארץ דרך חברת תיירות מסויימת,(2 חדרים לנו ולילדים) ובתאריך 21/6 ביטלתי אותו. ומאז יש לנו איתם סחבת לא נורמלית!
בהתחלה זה התחיל שהם אמרו שיש לנו קנס של 400 ש"ח על הביטול למרות שזה היה יומיים אחרי (הזמנו ביום שישי וביום ראשון ביטלנו על הבוקר) זה אפילו לא יומיים כיוון שבשבת לא עובדים. לאחר שהסכמנו שילקחו לנו ה - 400 ש"ח האלה, כי היינו חייבים את המסגרת באשראי, הם טוענים שאת ביטול העסקה הם יעשו בפועל רק עוד 60 ימי עסקים!!!, ניסינו לשכנע אותם שזה ירד ל - 30 ימי עסקים והבהרנו להם שזה תופס את כל מסגרת האשראי שלנו כי פרסנו את הסכום, ולא עניין אותם!! בנוסף הם לא נותנים לנו לדבר עם שום אדם שם... (מעל למוקדן רגיל) מה עליי לעשות? האם זה חוקי? (אגב, הם טוענים שלא הגיע להם פקס הביטול, שהם דרשו ממני, ורק אחרי שבוע שדיברתי איתם, נתפס הביטול כביכול)
תודה מראש
שלום אתי,
לפי מה שאת מתארת נדמה כי כל ההתנהלות שלכם מול החברה לצורך ביטול העיסקה נעשתה בצורה לא נכונה.
יש צורך לפעול בהתאם לחוק כדי לבטל עיסקה ואם לא פעלתם כך, אזי לא בוטלה העיסקה.
אני מציע לכם לפנות לעו"ד כדי שזה יסייע לכם לבטל את העיסקה בהתאם לקבוע בחוק.
במידה ואתם מעוניינים בייעוץ וסיוע משפטי בעניינכם אתם מוזמנים לפנות אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר