יש לי חנות וירטואלית. העסקאות מבוצעות דרך האינטרנט באמצעות כרטיס אשראי. לקוחות מכיניסים פרטים לאתר מאובטח שאחר כך עובר לחברה שסולקת את האשראי ומעבירה לי את התשלומים.
לאחרונה, התקבלו בחברת האשראי שלי מספר הכחשות עסקה בידי אנשים הטוענים שהשתמשו בכרטיס שלהם לרעה. אני נדרשת להחזיר את הכסף שולם לי ובכך יש לי הפסד כסף + הפסד סחורה שמגיעה לאלפי שקלים ודולרים.
שאלתי היא: האם אני באמת אהיה מחוייבת להחזיר את הכסף? האם חברת האשראי לא אמורה לספוג את זה? אני לקוחה שלהם והם לא מגינים עליי במקרה זה.
מי אחראי על מקרה העקיצה הזה?
תודה,
נטע
שלום,
העניין תלוי בהסכם שיש בינך לבין חברת האשראי.
במידה וחברת האשראי פועלת בניגוד להסכם ביניכם אזי יש מקום להגיש תביעה.
מהכרות שלי עם עולם החנויות הוירטואליות והשבה כספית, ברגע שקונה פוטנציאלי מדווח ששילם בעד מוצר אך לא קיבל מוצר או מוכיח שנעשה שימוש לרעה בכרטיס האשראי שלו, חברת האשראי מחוייבת להשיב את כספו, כמובן בהתאם לחוק.
במידה ואת מעוניינת שאבחן את המקרה הספציפי שלך, את מוזמנת ליצור קשר ולקבוע פגישת ייעוץ.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר