יש ברשותי מזרנים באחריות, עם הזמן הם שוקעים מאד ובמשך השנים הם נלקחו חמש פעמים לתיקון, פעם אחת אף הוחלפו למזרנים חדשים (מאותו דגם שהוא כנראה בעייתי).
כעת המזרנים שקעו שוב ואני דרשתי לתת פתרון אמיתי וקבוע (אולי לקבל מזרנים חדשים מדגם אחר).
הם כהרגלם מציעים רק שיבואו שוב אלי הביתה ויקחו לבדיקה ושהם לא מחויבים לתת מזרן חדש.
הודעתי להם שאני יתבע, האם נכון לעשות כן.
שלום,
אם אתה מרגיש שנגרם לך עוול אז בהחלט יש לך זכות לתביעה.
אם אתה שואל האם יש לך עילה משפטית לתביעה ומהם סיכויי הצלחתך עליי לבחון זאת לאור הראיות (ההסכם עליו חתמת, מסמך האחריות, תמונות המזרון וכו').
במידה והנך מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, אתה מוזמן ליצור איתי קשר לצורך קביעת פגישת ייעוץ משפטי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר