הזמנתי טיול מאורגן לשני אנשים - אני ואשתי. בזמן אחרון אשתי לא מרגישה טוב והחלתנו לבטל טיול. שלחתי הודעה על ביטול 10 ימים עד תאריך טיסה. צריך לציין שעדיין שילמתי רק 300 $ דמי הרשמה. מחברת טיולים נמסר לי שאני צריך לשלם דמי ביטול בסך 1600$ (800$ עבור נוסע). בטופס שחתמתי רשום שדמי ביטול יקזזו מתשלומים שנעשו עד תאריך ביטול.
האם אני חייב לשלם סכום הנדרש?
איך חברת טיולים יכולה לגבות התשלום?
תודה
שלום,
מכיוון שתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) לא חלו על נסיעות לחו"ל, יש לבטל עיסקה בדרך שנקבע בהסכם עליו חתמת ולכן עליך לבחון כיצד ההסכם מתייחס לביטול עסקה בעניינך.
בכל מקרה אני ממליץ לך לפנות לייעוץ משפטי בעניין כדי שעו"ד יבחן את ההסכם ואת חוקיותו ובמידת הצורך ניתן להגיש תביעה בהליך תביעות קטנות לצורך ביטול העסקה והשבה כספית.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר