לפני כשנה הייתי מנויה בחברת ״פלאפון״. היה ברשותי אייפון 5s וכעבור תקופה הוא נהרס והחברה אמרה לי לעשות ביטוח וש3 חודשים לאחר מכן אוכל לתבוע את הביטוח ולקבל מכשיר חדש. וכך עשיתי.
לפני כחודשיים עברתי ל״הוט מובייל״.
והאייפון ה״חדש״ (שקיבלתי מפלאפון) שברשותי פתאום הפסיק לעבוד (לפני שבועיים).
ניסיתי לפתור את הבעיה טלפונית עם נציגי הוט מובייל ולאחר כמה נסיונות הסתבר לי שהפלאפון שברשותי הינו מכשיר מחודש (!) ושאין לו IMEI (מספר שאמור להיות קיים בהגדרות כל מכשיר תקין..).
פלאפון הביאו לי מכשיר לא תקין וכרגע אין להם איך לעזור לי לטענתם ואני צריכה לקנות מכשיר חדש במכיר מלא.
האם אני יכולה לקבל פיצויים על כך מפלאפון? או לתבוע אותם?
תודה.
שלום,
על מנת שאוכל לענות לשאלתך, חסרים לי פרטים רבים בסיפור המקרה.
האם רכשת מכשיר חדש או בעקבות הביטוח קיבלת מכשיר בחינם ?
כמו כן יש לבחון את ההסכם בינך לבין חברת פלאפון (ההסכם הישן) והסכם כתב האחריות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר