שלום,
בתאריך 10/7 עברתי לדירה חדשה והתקשרתי כמה ימים לפני למוקד המכירות של הוט כדי להתעניין על חבילות. הנציג הציע לנו חבילה והחלטנו לקבל אותה. תיאמנו טכנאי להתקנה לתאריך 9/7 בין 16:00- 19:00 - כאשר מסרנו לו את הכתובת שלנו הוא ציין שאינו מוצא את מספר הדירה במחשב, אבל זו לא בעיה הוא יפתח "פניה לתשתיות". באותו יום יצאתי מהעבודה קודם כדי להספיק להגיע לדירה ולחכות לטכנאי.. בשעה 17:00 יצרתי קשר גם עם השירות לשאול אם ניתן לבקש מהטכנאי להקדים מאחר והדירה עדין לא מרוהטת (עברנו רק למחרת) ואני יושבת על הריצפה ומחכה לו, הנציגה הסבירה שלא ניתן ואני נותרתי לחכות. בשעה 18:15 בערך הטכנאי התקשר לשאול באיזו דירה אני נמצאת, הסברתי לו דירה מס' 16, אז הטכנאי בתגובה אומר לי שפתחו לו קריאה על דירה מס' 6 ולא 16 ולכן הוא לא יכול לבצע את ההתקנה ושעלי ליצור קשר עם המוקד ולתאם טכנאי מחדש!!! כל התחנונים והבקשות לא עזרו... עירבתי את נציג המכירות והמנהל שלו (שטענו שמדובר בטעות של נציג) וזה גם לא עזר, הטכנאי לא היה מוכן להגיע להתקין.(בסופו של דבר תיאמו לי טכנאי ל5 ימים אח"כ)
יצרתי קשר עם השירות ודרשתי לקבל פיצוי כספי בסך 600 ש"ח ולדברי הנציגה הטכנאי התקשר והודיע שהוא לא יכול להגיע בגלל שמספר הדירה לא מעודכן נכון ולכן אני לא זכאית, הסברתי לה שהוא לא התקשר להודיע, הוא התקשר לשאול באיזו דירה אני ואז גילה שהמספר לא תואם, וכל זה נעשה לאחר המתנה של מספר שעות לטכנאי בדירה.
הם מתעקשים שלא מגיע לי פיצוי... מה אתה חושב??
שלום,
על פי מה שאת מתארת בהחלט מגיע לך פיצוי בשל העובדה שהטכנאי לא הגיע.
זהו תירוץ כדי לעקוף את חוק הטכנאים.
במידה והחברה לא תשלם לך את הפיצוי אני מציע לך להגיש תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר