בס"ד
שלום רב
באמצע חודש מאי הצטרפנו לשירות לעסקים של זאפ דפי זהב.
חלק מההסכם עימם היה בניית אתר אנטרנט תוך 21 ימים עסקים מקבלת החומר על החברה. לאחר חודשיים לא התקבלה אפילו סקיצה ראשונית לאתר.
בנוסף התחייבה החברה לשליחת הודעת טקסט על כל טלפון נכנס שלא קיבל מענה- דבר אשר לר קרה עקב בעיה פנימית של זאפ. הובטחה גישה לדוחות לידים, דבר שזאפ לא יכולה לקיים בחצי שנה הקרובה עקב בעיה פנימית ונפילת שרתים לטענתם.
בסופו של דבר התקבלו 3 לידים בלבד בחודש בעלות של 800 ש"ח למרות הבטחות של מעל ל- 30.
אחרי דין ודברים הסכימו זאפ להחזיר לנו את הסכום ששילמנו בחודשיים האחרונים ושנתחיל את ההסכם מחדש לשנה.
אנו לא מעוניינים לעבוד מולם וחושבים שההתנהלות שלהם מולנו הייתה לא תקינה והצד היחיד שכיבד את ההסכם הוא אנחנו.
האם יש לנו זכות לא להסכים לפיצוי ולדרוש ביטול הסכם מיידי על סמך הפרת חוזה?
שלום,
כדי שאוכל לענות על שאלתך עליי לעיין בהסכם שעליו חתמת ולבחון כיצד ההסכם מתייחס לעניין שאתה שואל.
יצוין כי במידה והחברה פעלה בניגוד להסכם ביניכם (כפי שציינת) בהחלט יש לך את הזכות לביטול הסכם וקבלת פיצויים בשל כך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר