לפני כשבוע ערכתי בדיקה בחשבונות שלי וגיליתי שחברת נטוויז'ן, ספקי אינטרנט, מחייבים אותי חיוב כפול כבר כ 20 חודשים, פניתי אליהם אמרו שיבדקו ויחזרו בעוד כשבוע, כמובן שלא חזרו יצרתי איתם קשר שוב ותשובתם היתה שתיעוד השיחות אינו נשמר יותר משנה ולכן כמחווה של רצון טוב הם מוכנים להחזיר לי חודשיים בלבד מהחיובי. כמובן שכעסתי מאוד והסברתי שהטעות אינה שלי אלא שלהם ונציגת השירות אמרה לי שחובת הבדיקה היא של הלקוח, מה עלי לעשות?
שלום,
עליך להגיש תביעה בעניין זה בבית המשפט לתביעות קטנות ולתבוע בגין כל 20 החודשים ובנוסף פיצויים.
בטרם הגשת התביעה אני מציע לפנות באמצעות מכתב התראה לפני תביעה ולדרוש את הפיצוי בטרם מגיעים לבית המשפט.
במידה ואת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, הנך מוזמנת לפנות אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר