קניתי מצלמת רפלקס Nikon D7100,אחרי כמה ימים לאחר קניה,גיליתי שחלק היקר והחשוב ביותר בתוך המצלמה,פגום.
מסרתי את המצלמה למעבדת היבואן (Nikon) בארץ,לאחר חודש וכמה ימים שהמצלמה הייתה במעבדה,הם החליפו את החלק הפגום ואמרו לי לבוא לקחת את המצלמה.
אני לא רוצה לקבל מצלמה מתוקנת,אני רוצה לקבל החזר כספי או מצלמה חדשה.
שלום,
אתה רכשת מוצר חדש ושילמת עליו במיטב כספך ולכן עליך לקבל מוצר חדש ולא לאחר תיקון ולכן במקרה זה בהחלט אתה זכאי לביטול עיסקה או מצלמה חדשה.
במידה והחנות לא מוכנה להחליף לך למוצר חדש או לבטל עיסקה תוכל להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בעניין זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר