שלום רב,
מה ניתן לעשות לאותו נציג שצועק, מדבר יחד עם הלקוח ולא מקשיב לו, חוזר ושואל אותם שאלות כמה פעמים שכבר הלקוח ענה עליהם, מתחצף בכל פעם אפשרית ובסוף גם לא מעביר שיחה למנהל כי מנהל מקבל רק פקסים... ומוסר מספר פקס על פי בקשת לקוח.
יש שיחה מוקלטת מצד הלקוח בה שומעים את כל הדברים הנ:"ל.
מה ניתן לעשות בעניין?
תודה
שלום,
במקרה זה עליך להתלונן בפני מנהליו.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
האם לתת לי אפשרות יחידה להתלונן למנהל דרך פקס זה חוקי?
אם אני יתלונן בפקס למנהל, מה אני יכול לצפות(לדרוש) כפיצוי? האם יש חוק שמדבר על מקרים דומים?
האם ניתן להעביר את ההקלטה(בה אני מדבר עם נציג) לצד שלישי לצורך תלונה על נציג?
תודה
שלום,
לא אין חוק שעוסק בעניין זה וזה יכול להיחשב כפיצוי כללי בשל עוגמת נפש.
כן בהחלט אתה יכול להעביר הקלטה שכזאת.
במאמר מוסגר אומר כי אתה חי בישראל ולא באנגליה - לצערי בישראל כולם מתחצפים לכולם - אם הייתי יכול לתבוע כל אדם שהתחצף אליי עד היום הייתי מיליונר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר