שלחו את הציוד דרך חברת fedex....חיכיתי בבית מעל 3 שעות...התקשרתי לחברת הוט ואמרו שהשליח בדרך...ועדיין לא הגיע...התקשרתי שוב ואמרו לי שבסוף הם לא יגיעו באותו יום וקבוע איתי על תאריך אחר
בפעם השנייה הגיע השליח עם הציוד אבל מסתבר שמשהו בקודים של הממיר לא היה נכון אז השליח שוב לקח את הציוד ושלחו טכנאי למחרת שבס"הכ תיקן תקלה פשוטה...ומה הייתה תגובתם?שאם אני רוצה יכולה לקבל על זה שחיכיתי להם כמה וכמה פעמים vod חינם בתור פיצוי ושאם אני רוצה לתבוע אותם בבקשה...שאני לא אצליח כי זה לא שהטכנאי לא הגיע אלה השליח מחברת חיצונית...אז אני שואלת אם באמת זה ככה? ואם אפשר אז על מה וכמה אפשר לקבל? תודה
שלום,
חוק הטכנאים קובע כי ניתן לקבל פיצוי רק בגין אי הגעתו של טכנאי. מאז החוק כל החברות לרבות חברת הוט שינו את שם הטכנאי לשמות אחרים כמו שליח או מתקין, רק כדי שזה לא יכנס לגדר חוק הטכנאים.
אפשר לקבל פיצוי בהתאם לחוק של עד 600 ש"ח לכל פעם שטכנאי לא הגיע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר