באחת מטיסותי בחודש האחרון רכשתי מכשיר להורדת שיער של חברת בייבי ליס. לאחר 10 ימים שבתי לארץ הוצאתי את המכשיר מהדיוטי פרי והשתמשתי בו באותו הערב. המכשיר צבט את עורי, הכאיב מאוד והותיר בגופי סימנים כחולים ואדומים (יש תמונות). יום למחרת התקשרתי לא.ל.מ דיוטי פרי שרות לקוחות ולהפתעתי הם אמרו שהם לא אחראים על המוצר ועלי לפנות ליבואן. תמוהה בעיני שפחות מ 10 שעות מקבלת המוצר שגורם נזק לעור הם כבר לא אחראים.
היבואן גם הוא כמובן התנער מאחריות והעביר אותי לברימאג, נקודת שירות לבדיקת המכשיר. לאחר 10 ימי בדיקה המעבדה חזרה בתשובה שאכן המכשיר לא ראוי לשימוש ושמגיע לי זיכוי בחנויות שלהם. הפתעה נוספת קניתי בדיוטי פרי ואני מוצאת את עצמי עם זיכוי במקום שאין לי שום קשר אליו.
לתומי חשבתי שהפקידה בוודאי טעתה שכן אין הגיון בזה ששילמתי לא.ל.מ קיבלתי מכשיר שמזיק ואת הזיכוי אקבל בחנויות ברימאג.
פניתי שוב לא.ל.מ והם טענו שהם לא מזכים אותי ונקודת השירות יודעת לעשות זאת.
חזרתי לנקודת השירות ולטענתם א.ל.מ מתנערת מאחריות ובכלל אני רשאית להחזיר את המוצר שרכשתי בחניות א.ל.מ בארץ תוך שבועיים מיום קבלת המוצר.
לאחר עוד מספר טלפונים הלוך ושוב נאותה חברת ברימאג להתחיל בתהליך הזיכוי שיארך חודש עד חודש וחצי.
לסיכום: הכסף כבר מזמן בקופה של א.ל.מ, המכשיר בנקודת השירות והעור הפגוע אצלי. המסקנה אל תקנו בא.ל.מ דיוטי פרי אחרי שהם מקבלים את הכסף הם לא אחראים לכלום.
חווית קניה כזו לא הייתה לי הרבה זמן אולי בגלל שלא חייתי בארץ תקופה ארוכה ????!!!!!
דינה ארז
קראתי את הדברים.
האם יש משהו שאוכל לעזור בו ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר