ביום חמישי האחרון קיבלתי על ידי משלוח של חברת הוט מובייל מכשיר נייד שהזמנתי כולל 3 כרטיסי סים לניידים. ברגע שניסיתי להתחבר לחברה כדי להפעיל את הסים נתקלתי בבעיות תיקשורת,נציגים ללא מענה רלוונטי והיחס מעליב. לפיכך ניגשתי ביום שישי בבוקר לסניף של הוט מובייל הכוונה להחזיר את המכשיר ולבטל עיסקה. ושוב לנציגים לא היתה אפשרות לעזור וביקשו שאגיע למנהלת הסניף שתהיה ביום א. השארתי רת המכשיר אצלהם וחזרתי שוב ביום ראשון..זמן המתנה של שעתיים ולבסוף לא מאשרים לקבל את המכשיר ולבטל עסקה. המכשיר נפתח אצלי ביום חמישי בערב אבל לא נעשה בו שימוש.המכשיר כרגע נמצא בחברה לא לקחתי אותו אבל עדיין לא מבטלים את העיסקה . איך להמשיך הלאה?? מה אומר החוק כאשר רוצים להחזיר מכשיר נייד פחות מ24 שעות?
שלום,
החוק בעניינך הוא - תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה). את יכולה לעיין בחוק.
במידה והנך מעוניינת בייעוץ משפטי בעניינך, אנא צרי קשר לצורך קביעת פגישה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר