במעמד הקנייה אצל המוכר נאמר שישנם שני סוגי מכשירים האחד היינו מייבוא מקביל של המוכר ואילו השני נאמר שהיינו שייך לייבואן הרשמי ובאחריות ( הקנייה נעשתה יחד עם קרוב משפחה שמאשר את הדברים שנאמרו)ת מכיוןן שלא היו מכשירים בחנות הוחלט לחכות שליח שיגיע עם מכשירים נוספים ולאחר כחצי שעה המתנה ניגשנו לחנות וביקשנו ממנו לרכוש מכשיר אשר שייך לייבואן הרשמי - המוכר לא הסביר כי זה לא נכון אלא ניגש למעמד התשלום.
לאחר תשלום המוכר פתח את אריזת המכשיר (בכדי להראות כיביכול שכל החלקים נמצאים) ואף אפשר מגן מסך במתנה.
כאשר הופעל המכשיר לראשונה והתבצעה עדכון תוכנה ראשוני העברית במכשיר נעלמה- דבר המראה כי המכשיר אינו שייך ליבואן הרשמי (לאחר שיחה עם היבואן הרשמי התבהרה התמונה כי היה כאן מעשה מרמה).
ב27.9 ניגשנו לחנות בו נקנה המכשיר וביקשנו הבהרות בנושא, המוכר מתעלם מן האמירה שלו וטוען כי אינו מוכר בפועל מכשרים של היבואן הרשמי ואילו התכוון לייבואן מורשה. המוכר אינו מוכן לקבל ביטול עסקה במקרה הזה כי הטלפון היה בשימוש (למרות שללא הורדת תוכנה עדכנית לא היה ניתן להבין את ההטעייה שנעשתה על ידי המוכר).
מה ניתן לעשות במקרה של מרמה והטעייה שכזה? אני מוכנה לשלם ביטול עסקה ואף אפילו על המגן ה "מתנה".
שלום,
תחילה אציין כי שאלה זו נשאלה פה לפני כמה ימים ועניתי תשובה לשואל.
במקרה שאת מתארת נדמה כי אין מנוס לבטל את העיסקה באמצעות הגשת תביעה לביטול עיסקה בשל הטעייה לבית המשפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר