הזמנתי טיול מאורגן מ- EASYGO, "הטיול מובטח " - הודיעו מ- EASYGO. יום לפני היציאה הודיעו מ- EASYGO "הטיול בוטל" - קראו, שתפו, והעבירו לכמה שיותר, שהאכזבה, עוגמת הנפש, וההתעללות לא תהיה מנת חלקכם:
מהסיפור הזה עולה שאלה קשה ביותר: מי מגן על מזמיני החופשה?
סוכנות הנסיעות מחזיקה את כרטיס האשראי שלנו כעירבון, אנחנו שבויים שלהם!!! והם יכולים לבטל אפילו יום אחד לפני הנסיעה לחו"ל בלי לתת דין וחשבון לאף אחד???
מי דואג לנו האזרח הרגיל, שדבר כזה לא יקרה?
מי נושא באחריות לשלם עבור ביטול הטיול ע"י חברת EASYGO פחות מיום עבודה לפני היציאה לטיול? במידה ואני הייתי מבטלת במועד זה הייתי חייבת לשלם את מלוא הסכום ל EASYGO.
בתחילת אוגוסט הזמנתי טיול מאורגן לצפון איטליה מחברת EASYGO. טיול של חברת "דרך החופש" מבית קשרי תעופה.
תאריך יציאת הטיול היה 25/8/2015 המראה בשעה 05.00 בבוקר. כלומר יציאה מהבית יום אחרי כיפור.
יש לציין כי זה היה הטיול היחידי שהתאים לנו מבחינת תאריכים.
בתאריך 9/8 הגיעה אישור מחברת EASYGO שהטיול נקלט במערכת.
ב - 23/8 מאשרת לי נציגת EASYGO במייל חוזר "הטיול מובטח". מרגע זה הייתי אמורה לשבת בשקט ולחכות לכרטיסי הטיול.
אבל אני, שאוהבת לסגור הכל מראש ראיתי כי EASYGO עדיין לא חייבו את כרטיס האשראי הוא רק יושב לי על המסגרת ופניתי שוב לנציגת EASYG0
התשובה הגיע ב - 6/9 "לא לדאוג אנחנו מחייבים את כולם בסביבות ה-15/9. הכל בסדר הטיול מובטח".
ב- 17/9 ראיתי כי עדיין לא חייבו את כרטיס האשראי והוא יושב לי רק על המסגרת, פניתי לשאול מה קורה? - והפעם הגעתי לסגן המנהל בחברת EASYGO
ב - 18/9 עונה לי סגן המנהל באותיות "קידוש לבנה" - "הטיול מובטח"
5 מבוגרים מתארגנים לטיול - לוקחים חופש מעיסוקיהם השונים:
בן חייל קרבי שהיה צריך להפוך עולמות כולל שיחה עם המג"ד על מנת לקבל חופש.
בן סטודנט לתואר שני בטכניון שהיה צריך לבקש חופשה מיוחדת מהמעבדה שבה הוא עוסק במחקר.
בעל עסק עצמאי שעבד בפעם הראשונה בערב יום כיפור היות וידע שהוא יוצא לחו"ל ואין לו זמן אחר לעבודה.
בערב יום כיפור - בסביבות השעה 11:30 - מצלצל הטלפון ועל הקו סגן מנהל EASYGO - בלי התנצלות, ובהתנשאות - הוא מודיע לי ש"הטיול בוטל".
לא נותן הסבר - כאילו מדובר בדבר של מה בכך.
לשאלתי מה אני אמורה לעשות עכשיו לפני כניסת יום כיפור? - הרי אין טיולים מאורגנים פנויים ובטח לא בתאריך זה - ענה סגן מנהל EASYGO - - "זה לא ענייני את רוצה לתבוע תתבעי את "דרך החופש" אני יעזור לך להעביר להם את התביעה" - כאילו שאצלם הזמנתי את הטיול .
במידה ואני הייתי מבטלת את הטיול במועד שבוטל - הייתי מחויבת במלוא הסכום!! - מי דואג לנו הצרכנים???
מהיכן עזות המצח לבטל טיול פחות מיום עבודה לפני היציאה ולא להציע פיצוי כלשהו?
איך יכול להיות שאני לא מוגנת?
מי דואג לנו מזמיני הטיולים שמצב כזה לא יחזור בשנית?
יש לציין שכל האמור לעיל מגובה במיילים ובשיחות טלפון מוקלטות.
שלום,
בהתאם לסיפור המקרה בהחלט קיימת בעניינך עילה לתביעה ואת רשאית להגיש תביעה כנגד המעוולים.
במידה ואת מעוניינת בסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר